tisdag 26 april 2011

Träääning :D

Jobbade med PT-kunder hela dagen idag. Slutade 18.30 och sen var det dags för mitt egna pass. Återigen, tänkte köra axlar, men under hela dagen när jag visat övningar har jag haft ont i ryggen. Det är de gånger jag håller emot alla vikterna eller kör statiskt som det verkligen gör ont. Så axlar var ju inte att tänka på.
Fick istället bli ett framsida ben pass :D Älskar ju att köra ben så det var inga problem, förutom när jag kom till benpressen, där kände jag av ryggen igen. Så tog mycket lättare vikter på den övningen och körde slut på benen så, men det känns också kan jag säga :D
  • benspark
  • knäböj
  • utfall i smith
  • benpress
  • rumpövning

(sämsta bilden jag vet .... men lite av dagsformen (sääääl), SNART börjar däremot dieten, yeaaah )

Magen fick jag också hoppa över då det gör ont i ryggen även när jag kör den. Surt, men vad ska man göra.
Imorgon ska jag faktiskt försöka ge mig på att köra rygg. Wish me luck! :D
Imorgon blir det till att sitta på kontoret på Ströms hela dagen, så kommer bli toppen med ett tungt pass efter det. 
Dessutom, lunch på Kalori med Linda imorron är planerat dessutom. Nam nam nam!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar