lördag 23 april 2011

paaaaaaiiin

Så sköönt med påsk :D Äntligen ledig dessutom! Länge sen jag var det nu!
Synd bara att det inte blev en sväng upp till Lule å hälsa på släkten. Brukar alltid åka dit under påsken och dra upp till stugan å köra SKOTER! :D fast när jag pratade med mamma min så sa hon att det ändå inte gick att köra då mestadelen av snön var borta även där. Påsken är ju så sen i år. 
blev ingen sväng dit, flygbiljetter för över 2000kr är inte helt ok. Blir till att åka nu nån helg framöver istället :D

Blev ett bröst och baksida ben pass igår. Eller ett halvt sånt pass iaf. Hann köra två baksida benövningar och börja med sned hantelpress. Sen var det nåt som gick av :S När jag höll emot på nervägen i hantelpressen small det till i ryggen ... INTE skönt! Så bara att ge upp pressövningarna då och ge sig på cablen. Tänkte att det iaf skulle gå bra. 2a setet där drog det till ordentligt igen, så bara att ge upp :(
Känns fortfarande idag, men hoppas det går över till imorrn. Axlar som står på schemat å det vill man ju inte missa :D

Igårkväll kom Chris och Annie över till oss. Pizzakväll, yeaah .. :D Köpte största pizzorna vi hittade, hehe, och massa annat gott och drog igång en film och satt och snackade massa skit. Riktigt trevlig kväll :D Dock somnade jag i soffan, jätte trevlig .. haha .. fast Annie somnade också medans grabbarna satt uppe och snackade. 

Dags att leta upp lite bra musik till er ;)


1 kommentar:

  1. Trillade in här. Kul att du bloggar! =)
    Du är riktigt grym tjejen!


    Mvh

    siewers.blogg.se

    SvaraRadera